BÄTTRE HEMSIDOR - Vad tycker du?

Hej,
Hur tycker ni att man för förhålla sig till hemsidor? Vi är några som älskar Skuleskogens Nationalpark men tycker att informationen om den är rätt dålig.

Därför skapade vi en egen hemsida om Skuleskogens Nationalpark, www.skulenationalpark.se

Vad tycker ni om detta. Nu är detta kanske Länsstyrelsen / Naturvårdsverkets uppgift men vi tyckte vi kunde göra det bättre.



Mvh
Vi som gillar skuleskogen i Höga Kusten
 
Hej Anders,
Kul att just du hör av dig. Har läst mycket av era rapporter.

Vi heter Jerry och Eva och har en stor passion för just detta område. Är där rätt ofta och sover gärna nere vid Tärnättholmarna och sitter gärna på kanten uppe på Skuleberget =)

Vad kul att du gillar hemsidan. Vi ska kontakta lite folk på Visit Västernorrland när deras semestrar är över.

Mvh
Eva
 
Väldigt fin hemsida ni har gjort. Den får mig som aldrig har varit där, bara åkt förbi, att vilja utforska området. För att använda sporttermer kan de andra sidorna jag hittade med information om Skuleskogen kasta in handuken.
Den känns väldigt lättöverskådlig. "luftig och lätt" intryck och lätt att läsa. Personligen kanske jag tycker att Facebook-delen av sidan tar lite väl mycket utrymme.
 
Skule Nationalpark - En plats du borde besöka.

Patvest - Sant. Vi ansåg att det var så många som använde officiell sida. Men du har helt rätt. Det tar vi bort imorgon. Bra kommentar.

Johan T- Tack, det var precis så vi tänkte. Vi ville gärna visa upp vad som fanns där så lättillgängligt för alla. :)
 
Ser bra ut men sidan ser inte riktigt 100% ut i IE9, sängdags så jag orkar inte skriva nu. PS. Dockstabaren tycker jag inte är så rolig mer. Har gett den tre försök och jag har nog fått en av de tråkigaste sallader jag någonsin köpt och kommer inte ihåg vilken husman jag käkat där men det blir stopp annanstans när jag ska till Luleå.
 
Mycket bra. Stilrent och snyggt. Jobbar lite med webbdesign privat på sidan om mitt arbete och tycker ni gjort ett mycket bra jobb! Tummenupp! =) Har dessvärre aldrig lyckats komma iväg upp till skule ännu trots att jag varje år intalar mig om att det ska bli en resa dit. Men nu när jag fått tittat ännu en gång på hur vackert det är så måste det fasen bli av! ;)
 
Skuleskogen var, är och förblir en höjdare. Berg och hav i kombination är på något sätt magiskt för mig. Tyvärr kommer jag dit alldeles för sällan, kanske någon gång per år. Men nu får man väl kika in på er sida då och då som substitut.

Kul att rapporterna (från Friluftsliv i Förändring antar jag) kommer till användning!

Lycka till med fortsatt arbete!

//Anders
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...