windstopper fleece

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Det finns säkert DYRARE tröjor i windstopper fleece som är mera vindtäta och varmare och mera hållbara om de å andra sidan är dubbelt så dyra så kanske det kvittar. Är man bara medveten om att lågpris ÄR låpris så kan det ändå vara prisvärt, beroende på användningsoråde.

Håller med

Vet ej om everest. Men jag fick en Fjällräven modell. Den nopra sig direkt efter första tvätten. Bytte in och fick en ny. Numera springer jag med den = inte så bra. Innan hade jag en Mountain Hardwear Jacka. Super den ser ut som ny (inte riktigt sant) och det är efter 4 års användande och då menar jag mycket användande. Nästan dagligen i ett års tid tott. (har arbetat i fjällen och rest mycket. - suveränt att ha). Lycka till. Men pengar är pengar/R

Opps

Om det nu verkligen är ett Gore Windstoppermembran i denna everestjacka får man väl säga att detta är ett suveränt pris. Oftast är det ju så att det är exkt samma yttermaterial i alla windstopperjackor. Själv har jag en TNF Sentinal jacka och är helnöjd.
Handla på http://www.sportsnet.se eller addnature.se garanterat billaga priser.

tackar för svaren

jag får väl prova det är ju inte så mycket pengar det handlar om.den satt väldigt bra +bra fickor M.V.H. UH...

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.