windstopper fleece

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det finns säkert DYRARE tröjor i windstopper fleece som är mera vindtäta och varmare och mera hållbara om de å andra sidan är dubbelt så dyra så kanske det kvittar. Är man bara medveten om att lågpris ÄR låpris så kan det ändå vara prisvärt, beroende på användningsoråde.

Håller med

Vet ej om everest. Men jag fick en Fjällräven modell. Den nopra sig direkt efter första tvätten. Bytte in och fick en ny. Numera springer jag med den = inte så bra. Innan hade jag en Mountain Hardwear Jacka. Super den ser ut som ny (inte riktigt sant) och det är efter 4 års användande och då menar jag mycket användande. Nästan dagligen i ett års tid tott. (har arbetat i fjällen och rest mycket. - suveränt att ha). Lycka till. Men pengar är pengar/R

Opps

Om det nu verkligen är ett Gore Windstoppermembran i denna everestjacka får man väl säga att detta är ett suveränt pris. Oftast är det ju så att det är exkt samma yttermaterial i alla windstopperjackor. Själv har jag en TNF Sentinal jacka och är helnöjd.
Handla på http://www.sportsnet.se eller addnature.se garanterat billaga priser.

tackar för svaren

jag får väl prova det är ju inte så mycket pengar det handlar om.den satt väldigt bra +bra fickor M.V.H. UH...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips