Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilka gps:er har/använder du?
- Trådstartare SNEN
- Start datum
Garmin GPSmap 60CS
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Oldie
Jag kör med en Garmin GPS III+ i stort sett sedan den kom ut för l-ä-n-g-e sedan...
Ska givetvis köpa en ny, men inte förrän den här har gett upp. Klart bra pryl!
Jag kör med en Garmin GPS III+ i stort sett sedan den kom ut för l-ä-n-g-e sedan...
Ska givetvis köpa en ny, men inte förrän den här har gett upp. Klart bra pryl!
Garmin GPSmap 276C
Ångdriven Garmin GPS II+ som jag använder på MC kopplad till en Ipaq med OziCE för kartor.
Ibland kopplas den loss för geocaching i samband med MC-tur.
Har bättre mottagning än den betydligt nyare Legenden, men visar bara avstånd till waypoint med en noggrannhet av 0.01 km vilket inte är idealiskt för geocaching.
Garmin Etrex Legend för geocaching och generellt hitta-hem-från-skogen bruk. Ingen vidare mottagning under dåliga förhållanden, ska bytas mot en 60 CS när plånboken tillåter.
Anonym bluetooth-gps tillsammans med Laptop,Ipaq eller P900 för bilbruk och stadsvandring.
Ibland kopplas den loss för geocaching i samband med MC-tur.
Har bättre mottagning än den betydligt nyare Legenden, men visar bara avstånd till waypoint med en noggrannhet av 0.01 km vilket inte är idealiskt för geocaching.
Garmin Etrex Legend för geocaching och generellt hitta-hem-från-skogen bruk. Ingen vidare mottagning under dåliga förhållanden, ska bytas mot en 60 CS när plånboken tillåter.
Anonym bluetooth-gps tillsammans med Laptop,Ipaq eller P900 för bilbruk och stadsvandring.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg