Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilka gps:er har/använder du?
- Trådstartare SNEN
- Start datum
Garmin GPSmap 60CS
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Oldie
Jag kör med en Garmin GPS III+ i stort sett sedan den kom ut för l-ä-n-g-e sedan...
Ska givetvis köpa en ny, men inte förrän den här har gett upp. Klart bra pryl!
Jag kör med en Garmin GPS III+ i stort sett sedan den kom ut för l-ä-n-g-e sedan...
Ska givetvis köpa en ny, men inte förrän den här har gett upp. Klart bra pryl!
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Garmin GPSmap 276C
Ångdriven Garmin GPS II+ som jag använder på MC kopplad till en Ipaq med OziCE för kartor.
Ibland kopplas den loss för geocaching i samband med MC-tur.
Har bättre mottagning än den betydligt nyare Legenden, men visar bara avstånd till waypoint med en noggrannhet av 0.01 km vilket inte är idealiskt för geocaching.
Garmin Etrex Legend för geocaching och generellt hitta-hem-från-skogen bruk. Ingen vidare mottagning under dåliga förhållanden, ska bytas mot en 60 CS när plånboken tillåter.
Anonym bluetooth-gps tillsammans med Laptop,Ipaq eller P900 för bilbruk och stadsvandring.
Ibland kopplas den loss för geocaching i samband med MC-tur.
Har bättre mottagning än den betydligt nyare Legenden, men visar bara avstånd till waypoint med en noggrannhet av 0.01 km vilket inte är idealiskt för geocaching.
Garmin Etrex Legend för geocaching och generellt hitta-hem-från-skogen bruk. Ingen vidare mottagning under dåliga förhållanden, ska bytas mot en 60 CS när plånboken tillåter.
Anonym bluetooth-gps tillsammans med Laptop,Ipaq eller P900 för bilbruk och stadsvandring.
Liknande trådar
Dela: