Var få tag på ett par begagnade klappskridskor?

Hej,
Jag har så svårt att tro att de aerodynamiska & lårstarka rundbaneåkande klappskridskoskrinnarna hänger på Utsidans köp&säljavdelning...

Så jag frågar på metavis; var skall jag ställa frågan "Klappskridsko Säljes?" ?

Jag vill motionera lite inför säsongen, och det skulle kännas himla koolt att få köpa sig ett par begagnade klappskrillor (strl 41/42 typ)...

Vet någon på råd?
Patric

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Kanske man isåfall skulle vända sina blickar mot Holland? Kan tänka mig utbudet av begagnade klapschaats är betydligt större där än här hemma.....

Ebay?

J

Re: Inlinesskor

thureb; sa:
Men utsikten att hitta begagnade bra låga tävlingsskor är inte alltför hög.
Thure

Finns en del begagnat vad gäller inlinesskor på andra sidan Atlanten. Lite svårt pröva grejorna innan bara...

Race Report har ett ganska bra köp/sälj forum

http://www.racereports.net/forum/forum.asp?FORUM_ID=24

Nett Racing har också mkt begagnat, även en del begagnat av isskenor som kanske kan vara av intresse.

http://www.nettracing.com/index.htm

Finns säkert flera...

J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips