702 gram för att vara exakt-PaTRiC-; sa:den på bilden väger nog mer än 500 gram..
Raskesven
702 gram för att vara exakt-PaTRiC-; sa:den på bilden väger nog mer än 500 gram..
dePaul; sa:Så sant som det är sagtCEN; sa:fyra gånger så tungt, ligger i strumplådan.![]()
Vikten är oftast avgörande. Det enda multiverktyg som jag alltid har på mig är.......: Micran! Den sitter på nyckelknippan tillsammans med en ARC AAA minificklampa, P38 öppnare och SwissTech UtiliKey.
~Paul~
jamo; sa:Ta en titt på priserna för multiverktyg i USA.. tex http://www.moontrail.com, tyvärr får Moontrail inte sälja Leatherman längre utanför USA men tex Gerber finns där.
Jag beställde 4 st "Gerber Suspension" för totalpris 100 US dollar, dvs, 171 SEK styck. Vad kostar den i Sverige? 450 SEK på Getout.se tex.
Frakt tillkommer förstås, ändå väldigt stor skillnad.
Ganska ofta faktiskt. Det har att göra med livssättet.filto338; sa:Hur ofta använder du dessa saker i vardagliga livet? Kan inte komma på nån gång då jag inte klarat mig utan dem. Vill man t.ex ha en lampa finns det i telefonen.
dePaul; sa:Ganska ofta faktiskt. Det har att göra med livssättet.filto338; sa:Hur ofta använder du dessa saker i vardagliga livet? Kan inte komma på nån gång då jag inte klarat mig utan dem. Vill man t.ex ha en lampa finns det i telefonen.
Lampan i din mobil är värdelös. Tänder hellre en tändsticka.
~Paul~
-PaTRiC-; sa:dePaul; sa:Ganska ofta faktiskt. Det har att göra med livssättet.filto338; sa:Hur ofta använder du dessa saker i vardagliga livet? Kan inte komma på nån gång då jag inte klarat mig utan dem. Vill man t.ex ha en lampa finns det i telefonen.
Lampan i din mobil är värdelös. Tänder hellre en tändsticka.
~Paul~
lampa i mobilen kan vara grymt bra.. funkade skitbra igår när jag skulle byta lampa på bilen miss i nassen på en liten skitväg utan belysning, skulle vilja göra det med en tändsticka..
Var det en fiskekrok du klippte av?...då jag på min första fick ett jack i avbitaren när jag änvände den som....
....avbitare)....