Jag har faktiskt alltid när jag är ute i naturen med mig en bit silvertejp, gummiband, snöre och några buntband.sweden_faltboot; sa:Det kanske är bättre att ta med sig ståltråd och silvertejp än en 1500:- multitång.
~Paul~
Jag har faktiskt alltid när jag är ute i naturen med mig en bit silvertejp, gummiband, snöre och några buntband.sweden_faltboot; sa:Det kanske är bättre att ta med sig ståltråd och silvertejp än en 1500:- multitång.
Hahaha, ja om man väljer tolka namnet sågundj; sa:Det blev lite roligt pâ denna sidan
http://www.bergotools.se/en/products-ovriga.asp
dePaul; sa:En sak förvånar mig. Nämligen kommentaren att Bahco har små produktutvecklingresurser.
OK!! Nu börjar jag fatta. Inte undra på att Bahcos produkter ser ut som de gör. De köper helt enkelt tjänsten i stället för att investera i sina egna utv. projekt. Det blir tydligen avsevärt billigare (och bättre) så.Nordesjö; sa:en av världens bästa industridesignfirmor: http://www.ergonomidesign.se
Sant. Med andra ord: Chansa eller inte chansa, det är fråganMezzner; sa:Allt är relativt, och alla frågor kan uttryckas som kostnadrelaterade...
Allt är en dålig affär, tills det plötsligt blir en bra affär, dvs antingen är en sak tillräckligt lönsam för att vara berättigad, eller så är den ointressant.
Alla värderande uttryck i samband med om man har råd eller inte, eller om det är lönsamt att göra ett projekt eller ej är ganska onödiga eftersom de ofta är subjektiva, tolkningsberoende och vilseledande.
dePaul; sa:De köper helt enkelt tjänsten i stället för att investera i sina egna utv. projekt. Det blir tydligen avsevärt billigare (och bättre) så.
dePaul; sa:Sant. Med andra ord: Chansa eller inte chansa, det är fråganMezzner; sa:Allt är relativt, och alla frågor kan uttryckas som kostnadrelaterade...
Allt är en dålig affär, tills det plötsligt blir en bra affär, dvs antingen är en sak tillräckligt lönsam för att vara berättigad, eller så är den ointressant.
Alla värderande uttryck i samband med om man har råd eller inte, eller om det är lönsamt att göra ett projekt eller ej är ganska onödiga eftersom de ofta är subjektiva, tolkningsberoende och vilseledande.
~Paul~