Hej!
Har hittat två sovsäckar som jag köpt. Har bägge hemma och skall besluta mig för en av dem. Vet dock inte riktigt vilken jag skall välja.
Sovsäck 1
Rab Solar Ultra 1 Reg -4°C Granite Unisex
www.widforss.se
Sovsäck 2
marmot - trestles elite eco 30 reg
Rabben köpte jag för 1500kr (ord. 2700 typ) och Marmot fick jag för 999 (ord. 1700 typ) så prisskillnad finns.
Sovsäcken kommer användas för turer i stockholmsområdet och även för någon vandring i fjällen. Vill kunna sova ute både vår och tidig höst utan att frysa. Viktmässigt så är Marmot lite lättare.
Vill välja bäst sovsäck men är lite osäker på vad jag skall gå på. Har ni några tips? Skall ut i skogen ikväll och sova
Har hittat två sovsäckar som jag köpt. Har bägge hemma och skall besluta mig för en av dem. Vet dock inte riktigt vilken jag skall välja.
Sovsäck 1

Syntetsovsäck med avancerad konstruktion och värmebevarande teknik – idealisk för lätta bergsbestigningar under våren och sommaren.
Sovsäck 2
marmot - trestles elite eco 30 reg
Marmot Trestles Elite Eco 30 Vine Green/Forest Night | Köp Marmot Trestles Elite Eco 30 Vine Green/Forest Night här | Outnorth
Trestles Elite Eco 30 är en del av Marmots nya Trestles Eliteserie. En toppserie av syntetiska sovsäckar
www.outnorth.com
Rabben köpte jag för 1500kr (ord. 2700 typ) och Marmot fick jag för 999 (ord. 1700 typ) så prisskillnad finns.
Sovsäcken kommer användas för turer i stockholmsområdet och även för någon vandring i fjällen. Vill kunna sova ute både vår och tidig höst utan att frysa. Viktmässigt så är Marmot lite lättare.
Vill välja bäst sovsäck men är lite osäker på vad jag skall gå på. Har ni några tips? Skall ut i skogen ikväll och sova