Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som hört något nytt från northstar ?
Väntar på att dom ska uppdatera sidan så att jag kan beställa 1 st Veloce
Skulle vara så skönt o komma ut i naturen nästa helg !!!
Ja det finns tyvärr inga mått :/ Men jag har väntat så länge nu så tänkte att det är bara o slå till
Veloce finns även med grön tältduk, jag mailade dom och frågade. bara o skriva det i fältet "meddelande" när man beställer. Så gjorde jag iaf, får hoppas att det fungerar
Ska posta bilder så fort jag får tältet och hinner sätta upp det. Ska bli intressant o se hur dom har löst ventilationen vid fotändan
var in och pratade med grabbarna på North Star igår. Och om allt går som planerat finns tälten i butiken på måndag!
Ett Veloce blir det för mig på måndag!!!
(vad jag förstått kommer Veloce inte att finnas i grönt, men jag kan ju ha fel...?)
Jaha, jag som redan förskottsbetalat. Trodde dom hade redan skickat iväg mitt tält så att jag får den innan helgen, men då får jag vänta tills nästa vecka :/
Jag hann maila dom idag om att jag gärna vill ha kolli nr, så vi får se vad dom svarar på det imorrn
Jag mailade northstar i mpåndags och därifrån fick jag svar om att tältet veloce skulle finnas grönt. Aja, får väl se vad det blir. Jag skrev iaf i meddelande-fältet att jag vill ha en med grön tältduk.
Jag hoppas verkligen att jag hinner få mitt tält nästa vecka
Fick du någon mer intressant information ? T.ex ang ventilationen vid fotänden ?
var in och pratade med grabbarna på North Star igår. Och om allt går som planerat finns tälten i butiken på måndag!
(vad jag förstått kommer Veloce inte att finnas i grönt, men jag kan ju ha fel...?)
det finns ett innertält som är avtagbart, som på wbt 2 och 3.
Om mer utrymme önskas så kan man säkert ta ner innertältet.
På deras hemsida skriver dom såhär om veloce : Tältet är av 1-stångstyp med separat innertält (Med god ventilation/myggnät) och lämpar sig för de flesta typer av uteliv där man kan söka lä mot kraftig vind.
Du reser hela tältet komplett med innertältet vid resning.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...