Bladen verkar ju ha klarat sig fint, hur gick det med fingrarna? 😊Jojo ett och annat böjt blad och avfruset finger kan det nog bli
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Bladen verkar ju ha klarat sig fint, hur gick det med fingrarna? 😊Jojo ett och annat böjt blad och avfruset finger kan det nog bli
Bladen verkar ju ha klarat sig fint, hur gick det med fingrarna? 😊
😄
Här i verkstaden har det varit dålig aktivitet, mycket som ska hinnas med. Men två, helt olika, har det blivit åtminstone. En kockis som present till en kompis och en ren prototyp för en rådjursjaktkniv. Dennas sistnämnda blev jag löjligt nöjd med, den är knubbig som tusan men ligger klistrad i handen. Såna blir det fler avVisa bilaga 37116Visa bilaga 37117
Läderskaftet upplever jag som extremt greppvänligt, det har liksom en mjukhet och textur som ger bra grepp fast det är helt hållfast. Bra sätt att använda läderspill. Jag ska nog vaxa det också en omgång innan det är helt klart.Nice! Hur känns skaftet, materialet?
Just det, sannolikt åt ”samma håll”, ja. Jag kommer sannolikt själv att prova Suretouch i kommande projekt, har bara hört bra om det materialetAntar att Ultrex Suretouch är mitt "läder"