Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Ytterligare ett tillskott. En länge sökt Tapio Wirkkala:

MinTapioWirkkala.jpg

~Paul~

Samma som nyss fanns på tradera???

Gillar den också, kommer ihåg när jag såg den för första gången på 80-talet, den kostade mer än en mora.... sorry den moran jag köpte istället har jag inte kvar , men minnet av denna kniv nere på Domus i staden jag bor lever kvar!!!

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Kul att så många har den. Det är ganska svårt att idag få tag i ett exemplar som är i mint condition. De flesta har använts.

~Paul~

Kul att så många har den. Det är ganska svårt att idag få tag i ett exemplar som är i mint condition. De flesta har använts.

~Paul~

Jag kan gissa varför de har använts, bra design och bra material spelar nog en storroll.
Sedan då den inte var gratis när den kom var det säkert de som visste vad de ville ha som slantade upp de extra kronorna mellan en mora och Tapios verk.

Jag kan gissa varför de har använts, bra design och bra material spelar nog en storroll.
Sedan då den inte var gratis när den kom var det säkert de som visste vad de ville ha som slantade upp de extra kronorna mellan en mora och Tapios verk.
Ja, de flesta använde sina Tapioknivar just pga den utmärkta designen.

~Paul~

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.