Städa järnskrot på Münchenbryggeriet

Det är väl bara till att såga bort dem? Visar det sig att det är nån som saknar dem sedan så kan jag fixa nya ;)

Ni får gärna såga/rycka bort allt potentiellt farligt järnskrot, men låt järnpinnen på "Dick for a day" vara kvar då den faktiskt ingår i leden och jag inte lyckats RP:a den än!

/K

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ni får gärna såga/rycka bort allt potentiellt farligt järnskrot, men låt järnpinnen på "Dick for a day" vara kvar då den faktiskt ingår i leden och jag inte lyckats RP:a den än!

/K

Haha, snacka om urban climbing. Klättra på armeringsjärn....tss.

Stackars stockholmare, ni behöver komma ut i skogen lite mer!

;)

Saxat från Sverigeföraren:

"Förstabestigaren Claes Thornberg hävdar med bestämdhet att stången EJ ska användas, den kommer sågas bort!"

Du kan naturligtvis ha helt rätt.
Å andra sidan brukar väl du i dina inlägg sällan ta hänsyn till hur förstabestigningar gjorts, vare sig stil -eller säkerhetsmässigt.
Av de bestigningar av leden i fråga jag själv bevittnat så har samtliga varit mha järnpinnen, så om jag ville vara tyken mot dig så kunde jag ju sägs att de flesta använder den och vill ha den kvar, vilket då skulle berättiga dess existens?

"Du kan naturligtvis ha helt rätt.
Å andra sidan brukar väl du i dina inlägg sällan ta hänsyn till hur förstabestigningar gjorts, vare sig stil -eller säkerhetsmässigt.
Av de bestigningar av leden i fråga jag själv bevittnat så har samtliga varit mha järnpinnen, så om jag ville vara tyken mot dig så kunde jag ju sägs att de flesta använder den och vill ha den kvar, vilket då skulle berättiga dess existens?"

Höhö!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips