Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ni får gärna såga/rycka bort allt potentiellt farligt järnskrot, men låt järnpinnen på "Dick for a day" vara kvar då den faktiskt ingår i leden och jag inte lyckats RP:a den än!
Ni får gärna såga/rycka bort allt potentiellt farligt järnskrot, men låt järnpinnen på "Dick for a day" vara kvar då den faktiskt ingår i leden och jag inte lyckats RP:a den än!
Du kan naturligtvis ha helt rätt.
Å andra sidan brukar väl du i dina inlägg sällan ta hänsyn till hur förstabestigningar gjorts, vare sig stil -eller säkerhetsmässigt.
Av de bestigningar av leden i fråga jag själv bevittnat så har samtliga varit mha järnpinnen, så om jag ville vara tyken mot dig så kunde jag ju sägs att de flesta använder den och vill ha den kvar, vilket då skulle berättiga dess existens?
"Du kan naturligtvis ha helt rätt.
Å andra sidan brukar väl du i dina inlägg sällan ta hänsyn till hur förstabestigningar gjorts, vare sig stil -eller säkerhetsmässigt.
Av de bestigningar av leden i fråga jag själv bevittnat så har samtliga varit mha järnpinnen, så om jag ville vara tyken mot dig så kunde jag ju sägs att de flesta använder den och vill ha den kvar, vilket då skulle berättiga dess existens?"