[Skåne] Gissa bilden!

29351

Avslutat
Jag är ute och cyklar angående att bilden är tagen vid gryningen, den måste vara tagen vid skymningen och då blir det andra väderstreck som har nämnts...

Då får man tänka om var då...

Mvh troswe

Jo troswe är ute och cyklar liksom andra gissare. Endast Nicklas har varit i rätt härad och kommun.
Om det inte är morgon så är det ...............
go tur

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Nä Fredrik det är det inte.
Kyrkan påstås ha särdeles fin akustik, kom till sommarmusiken och lyssna. Fast då måste ni förstås hitta hit.

Förstorar man bilden så ser kyrkan ut att ha ett tjockt vitt torn med färgat (grönt?) tak. Då Skivarp var en ledtråd så gissar jag att kyrkan ligger i Skivarps församling. Västra Nöbbelövs kyrka ser ut att stämma. Jag tror vi är på vägen mellan Skivarp och Västra Nöbbelöv, nära Landsvägen riktning nordost.

55°25'40.9"N 13°35'26.2"E ?

Osäker på svårighetsgraden, men var är följande bild tagen?

Bilagor

• IMG_2596.JPG
    IMG_2596.JPG
    100.4 KB · Visningar: 244

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.