Så många biffar i förgrunden gör det ju lätt......Allen ävenså.......så jag gissar inte efter Patrics försök
Jo. De här låg strax till höger om bildutsnittet.Så många biffar i förgrunden gör det ju lätt......Allen ävenså.......så jag gissar inte efter Patrics försök
Västra Revingehed är rätt. Nära färisten på Veberödsidan. Djuren går fritt inom hela området så den saknade led-tråden är frånvaron av taggtråd mellan fotograf och djur. Tittriktningen är mycket riktigt västerut och det vi ser i bakgrunden är Romeleåsen. Bravo! Vad gäller Seobserver har jag fått det intrycket att han varit anställd av krigsmakten och har tillbringat mycket tid i krokarna.Är sebobserver offeicer vid Revingehed och därmed inte får gissa. Jag är ju "bara" RO där så jag gissar på någonstans i Revingeheds övningsfälts västra delar och blicken riktad västerut.
/Patrik
Du gissade ju rätt direkt. Det är inte så många sanddyner som har trä-spångar utlagda, men på Sandhammaren är det en som leder till stranden. Bravo!Sanddyn som sanddyn men jag gissar Sandhammaren.