[Skåne] Gissa bilden!

Så många biffar i förgrunden gör det ju lätt......Allen ävenså.......så jag gissar inte efter Patrics försök
Jo. De här låg strax till höger om bildutsnittet.

Är sebobserver offeicer vid Revingehed och därmed inte får gissa. Jag är ju "bara" RO där så jag gissar på någonstans i Revingeheds övningsfälts västra delar och blicken riktad västerut.

/Patrik
Västra Revingehed är rätt. Nära färisten på Veberödsidan. Djuren går fritt inom hela området så den saknade led-tråden är frånvaron av taggtråd mellan fotograf och djur. Tittriktningen är mycket riktigt västerut och det vi ser i bakgrunden är Romeleåsen. Bravo! Vad gäller Seobserver har jag fått det intrycket att han varit anställd av krigsmakten och har tillbringat mycket tid i krokarna.

Bild-bollen går till tango.
 

Bilagor

  • Biffkor Revinge.jpg
    Biffkor Revinge.jpg
    43.5 KB · Visningar: 236
Senast ändrad:
Dålig aktivitet i tråden

Så jag lägger in en ny bild, en lätt en. Var är vi?
 

Bilagor

  • Strand.jpg
    Strand.jpg
    47.3 KB · Visningar: 203
Nybörjare

Mitt första inlägg i denna tråd och första gången jag laddar upp en bild på utsidan. Får se hur det går.

Var är vi nu....?
 

Bilagor

  • CIMG0714_compressed.jpg
    CIMG0714_compressed.jpg
    46.4 KB · Visningar: 191
bilden är tagen vid 16-tiden

Vet inte om det hjälper så mycket. Egentligen lite för tidigt att komma med ledtrådar tycker jag.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.