[Skåne] Gissa bilden!

Närmare men inte på rätt ställe ännu, Västra Kustvägen heter Sveriges sydligaste landsväg här.

Var i Ystad kommun är vi? Dit vägen leder är oxså svaret på frågan.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Visst har du rätt Thure det är jag som är ute och cyklar i Skurups kommun, men kommunskylten står på V sidan om vägskälet......sorry.

Vägskäl från V Kustvägen som leder norrut till ???

Mitt digitala bildarkiv innehåller inte några flera gissningsvärda skånebilder. Så bidra gärna ni andra så länge.

Thure

Då kör vi igen

I förgrunden en saknad led-tråd. I bakgrunden en dominerande. Runt fokalplan hundratals. Seobserver får inte gissa. Karriärvalet hans gör det för lätt.

Bilagor

• Kalv.jpg
    Kalv.jpg
    48.3 KB · Visningar: 227
Senast ändrad:
Revingehed

Är sebobserver offeicer vid Revingehed och därmed inte får gissa. Jag är ju "bara" RO där så jag gissar på någonstans i Revingeheds övningsfälts västra delar och blicken riktad västerut.

/Patrik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips