[Skåne] Gissa bilden!

Test av nytt koncept.

Jag tröttnade på att det skulle vara paus i tävlingen så jag tog mej friheten att prova ett nytt koncept i denna Gissningslek. Och det är inte jag som har tagit bilden.

Vad?
Vart?

Bilagor

• vy.jpg
    vy.jpg
    153.7 KB · Visningar: 417
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
De bruna

öppna områdena omgivna av låga träd eller buskar får mig att tänka på hed/klittområden.

Österlen? Tror inte på Skanör-Falsterbo.

Thure

Fjällmossen på Linderödsåsen

Håller med om att det är skönt med lite mer temo. Föreslår ett tillägg i reglerna:
-> Om den som gissade rätt inte lägger upp ny bild inom 2 dygn så blir det fritt fram för vem som helst att lägga upp en ny bild.

(jag är ganska säker på att mitt svar är rätt... men tyvärr åker jag på semester imorgon bitti, så jag lämnar i så fall fältet öppet för någon annan att lägga upp en ny bild)

Ja reglerna kanske borde putsas till lite..

Och Fjällmossen är helt rätt, så du kanske hinner lägga upp en bild innan semestern.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Tog en stund

att leta upp på vattenkartan för min del så jag var beredd att ge upp. Här nedan en höstvy.

Vad är detta för vatten och strand?

Thure

Bilagor

• höstvatten.jpg
    höstvatten.jpg
    194.8 KB · Visningar: 359
Lommabukten

stämmer.

Kan du t ex med hjälp av eniro eller hittas flygbilder precisera fotoplatsen? Jag stod alltså inte på land och inte på nån båt.

Thure

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.