Padjelanta karta

Finns det någon som har en digital karta över Padjelanta nationalpark.
Min karta är vikt och plastad så den funkar inte att använda till Fugawi och min Velture.
Var i Padjelanta v28-29 och tog då en hel del possitioner med GPS:n som jag nu sulle vilja göra en efterkoll på.
Tack på förhand.

/ tommy

avslutad210712

Gäst
Menar du en digital karta till datorn så har jag blå kartan.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Blå karta går bra.
Men vist hade det varit bra med en fjällkarta i digital form som t.ex. scannad.
OK maila den bå så är jag dig evigt tacksam.

tcollin@home.se

/ tommy

Tacksam om ditt tidigare svar om att sända mig en karta händer. Me nu har det gått nästan 4 månader sedan ditt tidigare svar.
Om du inte kan sända en karta som du sa så kan du väl skriva en rad om detta !!!

avslutad210712

Gäst
Håller med. Har tagit alldeles för lång tid. Vet inte hur många resor den gjort mellan hemmet och arbetet men för att inte glömmas bort igen har jag nu varit och stoppat den på en gul låda så du borde ha den tisdag eller onsdag.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det tog så lång tid.

Hoppas bara att den duger till det du skall ha den

/Björn

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips