Padjelanta karta

Finns det någon som har en digital karta över Padjelanta nationalpark.
Min karta är vikt och plastad så den funkar inte att använda till Fugawi och min Velture.
Var i Padjelanta v28-29 och tog då en hel del possitioner med GPS:n som jag nu sulle vilja göra en efterkoll på.
Tack på förhand.

/ tommy

avslutad210712

Gäst
Menar du en digital karta till datorn så har jag blå kartan.

Blå karta går bra.
Men vist hade det varit bra med en fjällkarta i digital form som t.ex. scannad.
OK maila den bå så är jag dig evigt tacksam.

tcollin@home.se

/ tommy

Tacksam om ditt tidigare svar om att sända mig en karta händer. Me nu har det gått nästan 4 månader sedan ditt tidigare svar.
Om du inte kan sända en karta som du sa så kan du väl skriva en rad om detta !!!

avslutad210712

Gäst
Håller med. Har tagit alldeles för lång tid. Vet inte hur många resor den gjort mellan hemmet och arbetet men för att inte glömmas bort igen har jag nu varit och stoppat den på en gul låda så du borde ha den tisdag eller onsdag.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det tog så lång tid.

Hoppas bara att den duger till det du skall ha den

/Björn

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips