På jakt efter Helle knivar!

Hej, Är på jakt efter nya Helle knivar,
Kan någon ge mig tips var man kan köpa dessa knivar?

Mest ute efter fjellkniven, fjellbekk, eggen och futura.

mvh

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Letat lite efter Helle Viking, verkar inte helt lätt att hitta den - tar tacksamt emot tips på var den kan inhandlas.

Helle knivar

... finns överallt i Norge - där jag tillfälligtvis bor. ;)

Om det fortfarande är intressant (är ju en stund sedan du skrev, jag är ny medlem) så kan du PM'a mig så kan jag säkert hjälpa till. Jag reser hem till Sverige med mycket jämna mellanrum! :)

... finns överallt i Norge - där jag tillfälligtvis bor. ;)

Om det fortfarande är intressant (är ju en stund sedan du skrev, jag är ny medlem) så kan du PM'a mig så kan jag säkert hjälpa till. Jag reser hem till Sverige med mycket jämna mellanrum! :)

Tackar för erbjudandet!
Jag har nyss köpt en ny kniv, såg, kolbottenpanna och ny ryggsäck - sen kommer väl snart den lilla forumkniven. Kort sagt - frugan grymtar :)

Men, jag hör nog av mig längre fram - även om jag nog tycker att viking är en lite väl dyr kniv - kan inte hjälpas, den är riktigt vacker.

förståeligt...

det drar fort iväg!

Själv har jag en coop med sportavdelning i närheten, och de verkar mest vilja bli kvitt sina Helle-knivar, har suttit orangea lappar på dem bra länge.

Jag har f.ö. en Helle Jegermester som jag är grymt nöjd med (ok, lite stor kanske, men :cool:) samt att jag ska köpa en Fjellkniven till min kära hustru.

En snabb googling visar Helle Viking till 499NOK her... :)

Bara att säga till! ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips