Optimus nova gen 1

Hej, mitt optimus nova gen 1 med cejn kopplingen, är på jakt efter en ny slang till köket för att det går inte att hitta. Är det någon som stött på liknande problem och löst det på något smart sätt? Funderar på att köpa en den nya optimus nova pumpen och slang för att den ska passa. Smidigaste hade varit om någon har något defekt kök som man kan ta slangen av.

Hej, pröva att uppsöka en Hydroscand verkstad, Hydroscand är återförsäljare för Cejn-kopplingar, slangar i alla möjliga dimensioner och kvalitéer har dem och förmodligen kan de kanske göra en slang åt dig. Ta med köket och visa /förklara ditt problem. Har du den gamla slangen kvar eller har den "försvunnit" ?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Googlar du cejn hittar du svenska siter.

När jag hade liknande problem för ett par år sedan med mitt KAP-kök med en koppling från tyska Walter fick jag tagi i reservdel via

Alfakomp AB
Svarvarvägen 3
13238 SALTSJÖ-BOO

P.O. Box 4013
13204 SALTSJÖ-BOO

SWEDEN

phone: 0046 (8) 747 6060
fax: 0046 (8) 747 1670
e-mail: info@alfakomp.se

Lycka till.

Fogas i U Väsby kanske kan hjälpa till?

Thure