Nishiki x29 bigfoot eller annan 29. Erfarenheter?

X-29 :an

Bra val.

Haru kollat i Tyresö och dom däringa i Norrköping annrs ring generalagenten. De är hur schyssta som helst och har bra koll på vart det finns hojjar(Unicykel va?)
 
Näha jaha och så vidare. Det blev ingen bigfoot det blev en scott p2. Fick syn på en för 6500 ny i affär åkte o prövade den och förälskade mig i den. Den är snygg den är rejäl och den går att eftersom tiden går, uppgradera. Känns som ngt att bygga vidare på. Skitrolig i staden Lund som är som ett hål i marken bitvis(gatsten och annat) och på landsväg+grus. Skogen får bli en cykel för sig. Jag gillar främst hur den svarar i knixandet i trafik och inte minst bland andra cyklister vilka är betydligt besvärligare än bilisterna...Nu hoppas jag kvalitetskänslan har täckning för sig.
Nöjd m andra ord.
[Ändrat av perssona 2006-09-02 kl 12:11]
 
Kan bara hålla med jag själv kör med nishiki TR-29 köpt i danmark, att rekommendera. Det går fort att komma hem uppe från delphi ner till vildanden eftersom det ju är nerför hela vägen, dock lite korsningar. :) I terrängen klättrar den bra
 
x29

Hej
Jag ska ha 5500 för min bigfoot. Ramen är 22 tum och den är i kanonskick. Passa på ni som vill ha en värsting till ett kanonpris. Vill helst inte sälja den men har tyvätt inget val.
Mvh Leif
 
Även jag

Jag har oxså en till salu.. helt ny aldrig cyklad, desutom så finns det ett antal tillbehör som skor osv. (också nya).

Jag har fått cyklen via en sponsor men eftersom jag helt enkelt har för många cyklar så har jag tagit beslutet att förtsätta med min gammla hoj och sälja den nya..

Pris..enligt överenskommelse men minst ett par tusen billigare än butikspris, cyklen skall säljas..

Skicka ett mail om ni vill ha mer info eller bilder

/R
 
!/#&"&!%%!!! S..
Så blev den stulen då . =<
Nu får jag se mig om efter en ny cykel och börjar återigen fundera över det där med bigfoot eller en p1:a eller liknande. Har någon något bra de vill bli (eller bra förslag på ett annat spännande alternativ) av med så hör gärna av er upp till tiotusingar max.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.