"Min Sida"

Syns inte när jag tittar i forumet. Istället har annonser hoppat upp dit, samt även under forumet. Sen får jag inte sök eller snabblänkar att fungera längre...

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

talthoff

Forumvärd
Kör ni IE6/7 eller FF ?

Pröva att tömma era webbcache:ar, det där med att inte sök inte funkar skall vara löst.

Ge mig gärna lite skärmdumpar oxå, jag ser/förstår inte problemet.

-Thomas

dave1

Avslutat
Har testat med olika nu och spalten med "min sida" finns inte med i Firefox 3.03 och Camino men det gör den däremot i Safari.

Mac OsX Tiger

Jag kan göra en skärmdump

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Bilagor

• dump.jpg
    dump.jpg
    50.7 KB · Visningar: 242
re: skärmdump

Det där händer lite titt som tätt för mig -- t.ex. just nu i inläggsredigeraren -- men då återfinns alltid "spalten" längst ned på sidan, d.v.s. under det som annars skulle varit sidfoten. Jag har alltid antagit att detta beror på att huvudspalten ibland överskrider sin tilldelade bredd och att högerspalten därmed tvingas undan. Det kanske skiljer lite mellan olika webbläsare var den då hamnar istället.

talthoff

Forumvärd
Vilken browser får vilket problem ?

Normalt är FF mer förlåtande, IE får oftare problemet att sidan delvis "trillar ner".

-Thomas

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.