Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lim till skidstavar
- Trådstartare Vandrare
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Vanligt smältlim borde som sagt funka. Jag har använt det till både stavtrugor, rullskidholkar och handtag. Stoppa ner det du ska värma bort i en gryta kokande vatten. När du ska sätta dit handtag eller trugor så värms de i vatten så att de blir mjuka i platsen och kommer på plats ordentligt.
/Andreas
/Andreas
Sport/skidaffärerna brukar sälja lämpligt smältlim.
Vandrare; sa:Duger Clas Ohlsons "låg smälttemperatur"-lim (110 grader) eller finns det bättre?
Det lim på 8 mm stav som jag köpt hos Clas Ohlsons smälter vid 85 grader C. Provat i vattenbad hos labb med kalibrerad termometer.
Bra!
Tack. Precis vad jag behövde veta. Bra att det finns fler än jag som kollar upp grejor, grossister och detaljister verkar ju inte ta sig tid.
P.S. Som vanligt har CO ingen aning om vad dom säljer, men det är billigt... D.S.
dabac; sa:Det lim på 8 mm stav som jag köpt hos Clas Ohlsons smälter vid 85 grader C. Provat i vattenbad hos labb med kalibrerad termometer.
Tack. Precis vad jag behövde veta. Bra att det finns fler än jag som kollar upp grejor, grossister och detaljister verkar ju inte ta sig tid.
P.S. Som vanligt har CO ingen aning om vad dom säljer, men det är billigt... D.S.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg