• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kissflaska till damer

Go Girl


Jag köpte den för den såg ju smidig ut, tar ingen plats alls nästan att ha med.
Men jag har övat och övat, i badkaret för säkerhets skull...och jag får det bara inte att hålla tätt. Det mesta trycks upp åt baken till och svämmar ut över skinkorna och ner för låren. Så länge man står naken i badkaret så gör det ju inget men...
Nån mer som har provat den och som kanske har förslag på rätt position för den. Jag har provat alla sätt jag kommit på att placera den men nej, det vägrar att rinna snyggt och prydligt ut genom tratt-pipen.
 
Jag köpte den för den såg ju smidig ut, tar ingen plats alls nästan att ha med.
Men jag har övat och övat, i badkaret för säkerhets skull...och jag får det bara inte att hålla tätt. Det mesta trycks upp åt baken till och svämmar ut över skinkorna och ner för låren. Så länge man står naken i badkaret så gör det ju inget men...
Nån mer som har provat den och som kanske har förslag på rätt position för den. Jag har provat alla sätt jag kommit på att placera den men nej, det vägrar att rinna snyggt och prydligt ut genom tratt-pipen.

Tack för en underbar och målande beskrivning! Jag har grunnat på om det verkligen skulle funka och befarat det du beskriver.
 
Jag har inte testat GoGirl men jag har funderat en del på om den verkligen är så mycket till hjälp. Okej att det kanske är bra på vintern, för att man inte behöver dra ner byxorna till knävecken utan bara nedanför skinkorna (men samtidigt opraktiskt vintertid eftersom den ska tvättas med tvål och vatten efter användning). Man kan ju fortfarande inte göra som killarna gör; vända sig med ryggen till, knäppa upp gylfen och ta ut "den". Byxorna måste ju ner en bit för att man ska kunna använda en sån där tratt. Jag har t.ex. ingen lust att flasha rumpan på Kungsleden. Sen är det ju väldigt trist om den funkar så dåligt som zotter beskriver. Jag skulle inte heller tycka det kändes fräscht att gå runt med en sån sak i väskan...
 
Go Girl

Hej tjejer,

kolla in länken http://www.go-girl.se/anvanda.html där hittar ni produktbeskrivning och "användarmanual". ;)
Tricket är att inte trycka för hårt och ha den vänd på rätt håll!
Får du inte rätt på det så tveka inte utan slå mig en signal eller eposta så löser vi det!
Nummer hittar du under kontakta go-girl sweden på www.go-girl.se.

När det är rätt är det lätt!!

Lycka till,
hälsar Sofi :)
 
Jag har inte testat GoGirl men jag har funderat en del på om den verkligen är så mycket till hjälp. Okej att det kanske är bra på vintern, för att man inte behöver dra ner byxorna till knävecken utan bara nedanför skinkorna
Jag trodde att tanken var att man ska lära sig mickla in den i byxöppningen typ och knappt dra ner alls. För mig skulle det vara mycket värt att kunna stå och pinka ibland, som tex nu när jag ska resa till landet med de äckliga toaletterna.
(men samtidigt opraktiskt vintertid eftersom den ska tvättas med tvål och vatten efter användning).Jag skulle inte heller tycka det kändes fräscht att gå runt med en sån sak i väskan...
Inte behöver man tvätta med tvål varje gång, det gör man när man kommer hem. Sååå äckligt är inte pink, det är ju antiseptiskt dessutom. Kan man skölja eller torka är det ju bra. Kan man inte så finns det ju plastpåse att stoppa i.

Hej tjejer,
kolla in länken http://www.go-girl.se/anvanda.html där hittar ni produktbeskrivning och "användarmanual". ;)
Tricket är att inte trycka för hårt och ha den vänd på rätt håll!
Får du inte rätt på det så tveka inte utan slå mig en signal eller eposta så löser vi det!
Nummer hittar du under kontakta go-girl sweden på www.go-girl.se.
När det är rätt är det lätt!!
Lycka till,
hälsar Sofi :)
Jo, du, den beskrivningen och manualen fick man ju med med tratten. Sen har jag provat, hålla allt från för hårt till riktigt, riktigt löst och allt däremellan stegvis. Jag har flyttat den nån cm framåt och bakåt för man är ju lite olika skapta, jag har tom provat den baklänges bara för att. Jag har provat alla varianter jag kan komma på. Men nej. Det trycks upp mot rumpan och liksom svämmar över bak och rinner sen nedför benen. Jag ska ta tag i att öva mer och....du kommer säkert få ett samtal :) Men först ska jag resa lite och hinner inte öva.
Zotter
 
Inte behöver man tvätta med tvål varje gång, det gör man när man kommer hem. Sååå äckligt är inte pink, det är ju antiseptiskt dessutom. Kan man skölja eller torka är det ju bra. Kan man inte så finns det ju plastpåse att stoppa i.

Nja, antiseptiskt är det inte. Är man frisk så är det aseptiskt när det kommer ut, men det är mums-mums för bakterier och när de har fått hållas ett tag så luktar det piss.
 
Nja, antiseptiskt är det inte. Är man frisk så är det aseptiskt när det kommer ut, men det är mums-mums för bakterier och när de har fått hållas ett tag så luktar det piss.

Du har säkert rätt och klart att det luktar äckligt med piss som får ligga. Men det lilla som blir kvar och om man sköljer ur den med vatten gör ju inte att det luktar piss lång väg. Kan inte tänka mig att det blir så mycket kvar i en cilikontratt endå även om man inte kan skölja ur den med en gång. I alla fall inte mer än det är på ett manligt "kissverktyg" som bara skakas av och rester hamnar i kalsongerna, eller när man kissar utan papper i skogen och bara drar på sig underkläderna. Så fort man får tillfälle så gör man väl ren den sen, man går ju inte med den hela dan om man inte måste.
 
Hej tjejer,

kolla in länken http://www.go-girl.se/anvanda.html där hittar ni produktbeskrivning och "användarmanual". ;)
Tricket är att inte trycka för hårt och ha den vänd på rätt håll!
Får du inte rätt på det så tveka inte utan slå mig en signal eller eposta så löser vi det!
Nummer hittar du under kontakta go-girl sweden på www.go-girl.se.

När det är rätt är det lätt!!

Lycka till,
hälsar Sofi :)

Så himla amerikanskt! En beskrivning av hur man håller i tratten och en film hur man rullar ihop den, men inget om hur man egentligen gör när man kissar i den!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Klockren Ninja Springkompis till 3 dagars tur i Jämtland! Tjejforum 0
michaelahogberg Vandring till sommaren? Tjejforum 10
Knota Söker sällskap till Jämtlandsskidtur! Tjejforum 0
cgj71 Snälla, följ med till Island Peak 1 maj! Tjejforum 0
Nettchen Kompis till tjejklassiker 2011 i Sthlm sökes Tjejforum 0
minimaugirl söker reskompis till usa Tjejforum 0
katka433 Samåkning till Vansbro tjejsim Tjejforum 0
Sten_GBG Paddelkompis till norska fjordar w30 sökes akut!!! Tjejforum 0
adventure_transport 2 stolar lediga till Island Tjejforum 2
Monique Vandringsresa till Europa i sommar?? Tjejforum 0
alx2a Varm jacka till liten dam? Tjejforum 1
chilla Snowboard till vardags Tjejforum 7
skogsdaniel Besattningskvinna sokes till vegan Sally Blue Tjejforum 0
annicaal paddlare till ÅEC, 3 juli, sökes!!! Tjejforum 0
soccergirl Från multisport till maraton (med vissa problem :) Tjejforum 3
emse till tornedalens fhsk i höst? Tjejforum 0
Gecko girl Tjej sökes till skidåkning i Iran Tjejforum 0
plingon Beröm/uppmuntran till aktiva kvinnor på Utsidan! Tjejforum 4
JohannaW Bilkompis till Chamonix? Tjejforum 0
nathalie83 Rese kompis till Nya Zeeland Tjejforum 2
ata tjej på 31 söger vandrekompis till stugatur Tjejforum 1
Vertical Mind Prylar till en brud Tjejforum 1
Anette Grinde Inbjudan till; Roslagen Adventure Race 22/9 2002 Tjejforum 0
marcar Cykelkläder till tjejer?? Tjejforum 4
Malmén offpist-resa för tjejer till Alperna Tjejforum 2
eh ryggsäck till flickvännen Tjejforum 5
komodo Tjej till Stockholmsbaserat C2-lag! Tjejforum 4
ulindh Välkommen till Utsidans tjejforum! Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.