Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kalsingar, bästa modellen?
- Trådstartare Vandrare
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
favvisarna!
har provat en modell från New Line, den hetar bara New Line boxer. mkt sjön modell som torkar mkt mkt fort, den är i stort sett torr närman tar den ur tvättmaskinen efter tvätt och centrufugering.
den sjönaste jag vet är en boxermodell från
Earth, See, Sky vet dock inte om de saluförs i sverige, men man kanske kan beställa. företaget ligger i Christchurch, Nya Zeeland har jag för mig.
/einar
har provat en modell från New Line, den hetar bara New Line boxer. mkt sjön modell som torkar mkt mkt fort, den är i stort sett torr närman tar den ur tvättmaskinen efter tvätt och centrufugering.
den sjönaste jag vet är en boxermodell från
Earth, See, Sky vet dock inte om de saluförs i sverige, men man kanske kan beställa. företaget ligger i Christchurch, Nya Zeeland har jag för mig.
/einar
Jag kör på crafts underställskalsonger. Tycker dessa är helt ok, men då har jag baar använt vanliga i bomull innan och således inte provat ngt av ovanstående alternativ. Känner dock att crafts gärna kunde ha haft lite längre ben så de gick lkite mer ner på låren eftersom de kan korva en litens aning mellan benen. Jag är dock helt nöjd. Har använts sommar som vinter i fjällen och vid motion och idrott.
/Andreas
/Andreas
Mitt gamla HH underställ i ylle/poly har jag kapat benen på. Fungerar utmärkt på sommaren under ruggväder när jag ändå upplever ett helt ställ som för varmt.Vandrare; sa:... Ylle kort-kallingar, finns det? Funkar dom på sommaren? Ge mig alla era kalsongtips!
Syntet, men skulle vilja ha ylleboxers
Jag använder boxershorts i syntet, närmare bestämt "Cool-Max", är mycket nöjd med detta material. Osar gör de ganska snart men det är syntetens förbannelse, men skrevet hålls torrt genom att svett ventileras ut.
Drömmen skulle vara att ha boxershorts i en ullblandning med ca 60-70% ull så att de skulle vara maskintvättbara.
Jag använder boxershorts i syntet, närmare bestämt "Cool-Max", är mycket nöjd med detta material. Osar gör de ganska snart men det är syntetens förbannelse, men skrevet hålls torrt genom att svett ventileras ut.
Drömmen skulle vara att ha boxershorts i en ullblandning med ca 60-70% ull så att de skulle vara maskintvättbara.
avslutad210712
Gäst
Testade
ett par brynje nätkallingar med vindskydd från sportsnet i sommar och dom var hur bra som helst. Tvättade upp dom en gång med diskmedel och trots daglig användning i en vecka luktade dom inte urk. Dessutom skavde dom inte eller hade något annat fuffens för sig så för mig var dom bra.
ett par brynje nätkallingar med vindskydd från sportsnet i sommar och dom var hur bra som helst. Tvättade upp dom en gång med diskmedel och trots daglig användning i en vecka luktade dom inte urk. Dessutom skavde dom inte eller hade något annat fuffens för sig så för mig var dom bra.
Det kan inte bli intimare än såhärVandrare; sa:Vilken är din favoritmodell på frilufs-kalsingar? (Ja, frilufs, man luffsar fritt!)
Jag söker ett par som torkar fort, inte skaver, sitter bra och helst inte luktar illa altför snabbt. Ylle kort-kallingar, finns det? Funkar dom på sommaren? Ge mig alla era kalsongtips!
kör också med kronans gröna.
Att dom innehåller 50% bommul har jag inte
upplevt som nått problem.
torkar hur fort som helst, kan
ju visserligen bero på att man nästan kan se
igenom dom...
( bra ventilation)
Vikten måste ju också tilltala "gramjägarna".
En annan fördel är ju att du kan koka dem
( 95grader), så man kan få dom riktigt rena.
Sedan funkar dom även med "walk-alone" tekniken.
Kostar ju ca 30spänn så man har ju råd med
några.....
Att dom innehåller 50% bommul har jag inte
upplevt som nått problem.
torkar hur fort som helst, kan
ju visserligen bero på att man nästan kan se
igenom dom...
( bra ventilation)
Vikten måste ju också tilltala "gramjägarna".
En annan fördel är ju att du kan koka dem
( 95grader), så man kan få dom riktigt rena.
Sedan funkar dom även med "walk-alone" tekniken.
Kostar ju ca 30spänn så man har ju råd med
några.....
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg