Jag har blivit lurad!

Ja grundlurad till på köpet. Försäljaren jag köpte mina långfärdsskridskor av bedyrade att jag kunde använda dom jämt men in´t f*n går det. Jag testade midsommarafton på viken men inte gick det inte, nä jag sjönk som en sten. Tror ni det går att reklamera dom eller är det lönlöst?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Nejdå, inte alls. Som vanligt var dom inte ens där utan dom var nog på midsommarfest som alla andra.

Förresten är jag ännu mera osynlig sen sist, jag har inte ens ir-signatur och syns inte på radar och är väldigt svår att upptäcka visuellt. *Testat av räddningstjänsten i preventivt syfte* :cool:

Du råkade nog ut för samma försäljare som jag, försökte klämma lite lagg på 10 km spåret förra veckan, men jag måste ha vallat fel...
Försäljaren lovade att jag alltid skulle vara nöjd med de skidorna!
Skitjobbigt och jag fick inte till tekniken i backarna, å andra sidan fällde jag några som försökte springa om mig i skidspåren!!!

Det där påminner om när min morbror köpte ny bil inför en semester på Island. Enligt försäljaren skulle bilen ta sig fram överallt, men min morbror kom inte ens ut till horisonten innan bilen sjönk! :(

Nä nu är det för jäkligt

Inget får man ha med fred nuförtiden, nån har snott min vak och mina pimpelhål. Hur f*n ska jag nu kunna dra upp matfisk?

*hoppar jämfota av ilska*

Det är trögåkt just nu

Bilagor

• lagbrytare.jpg
    lagbrytare.jpg
    136.9 KB · Visningar: 1,516

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips