Jag har blivit lurad!

Ja grundlurad till på köpet. Försäljaren jag köpte mina långfärdsskridskor av bedyrade att jag kunde använda dom jämt men in´t f*n går det. Jag testade midsommarafton på viken men inte gick det inte, nä jag sjönk som en sten. Tror ni det går att reklamera dom eller är det lönlöst?
 
Nejdå, inte alls. Som vanligt var dom inte ens där utan dom var nog på midsommarfest som alla andra.


Förresten är jag ännu mera osynlig sen sist, jag har inte ens ir-signatur och syns inte på radar och är väldigt svår att upptäcka visuellt. *Testat av räddningstjänsten i preventivt syfte* :cool:
 
Du råkade nog ut för samma försäljare som jag, försökte klämma lite lagg på 10 km spåret förra veckan, men jag måste ha vallat fel...
Försäljaren lovade att jag alltid skulle vara nöjd med de skidorna!
Skitjobbigt och jag fick inte till tekniken i backarna, å andra sidan fällde jag några som försökte springa om mig i skidspåren!!!
 
Det där påminner om när min morbror köpte ny bil inför en semester på Island. Enligt försäljaren skulle bilen ta sig fram överallt, men min morbror kom inte ens ut till horisonten innan bilen sjönk! :(
 
Nä nu är det för jäkligt

Inget får man ha med fred nuförtiden, nån har snott min vak och mina pimpelhål. Hur f*n ska jag nu kunna dra upp matfisk?



*hoppar jämfota av ilska*
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Rajjan Jag har ett par blå skridskor Långfärdskridsko 11
uzack Jag har nyss fått upp ögonen för det här ! Långfärdskridsko 1
Blankis Ska jag gå ned 3cm på längden Långfärdskridsko 5
Jörgen Larsson Vilken längd ska jag välja på skridskorna, och vilka bindningar bör jag välja? Långfärdskridsko 2
haavard Jag räddade (kanske) en man från att drunkna i dag Långfärdskridsko 11
Thrashback Total nybörjarfråga, vilken av dessa 3 pjäxor kan jag använda till långisar?? Långfärdskridsko 7
hensu Vilka prylar ska jag ha? Långfärdskridsko 1
Ajfandetvarintedu Vad ska jag köpa för kläder till vintern? Långfärdskridsko 4
erakopk Val av kastlina, vad skall jag köpa? Långfärdskridsko 5
frhol Hur kan jag utveckla min åkning? Långfärdskridsko 7
fklint Vilken längd ska jag ha? Långfärdskridsko 1
Double Push, Nu kanske jag är ute på hal is men... Långfärdskridsko 2
Linda G Vad har ni i era ryggsäckar och var köper ni utrustning? Långfärdskridsko 20
klippen Har nå'n provat? Långfärdskridsko 7
Kimble Har någon åkt på Åland redan i år? Långfärdskridsko 6
thureb Skridskohaverier har du drabbats? Långfärdskridsko 1
Auran har någon åkt på långsjön (söder om mölnbo) Långfärdskridsko 5
Rajjan Vikingarännet har öppnat för anmälningar Långfärdskridsko 2
Bertil Har du tyngre ryggsäck än kompisen? Långfärdskridsko 0
Fjärdebrunn Var har alla tagit vägen? Långfärdskridsko 7
Rajjan Vikingarännet har öppnat för anmälningar Långfärdskridsko 0
ett_och_noll Hur stor betydelse har längden på löshälsskridkor? Långfärdskridsko 6
rikard_wiberg_hotmail.com har ni samma problem? Långfärdskridsko 1
novas husse Har ni åkt än? Långfärdskridsko 14
Boosse Hur långt och var har ni åkt i vinter. Långfärdskridsko 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.