Index om aktuell utrustning?

Vad menar du med "index"?

Enklaste stället att hitta info om olika produkter kan ibland vara prisjakt.nu Har de vad du är ute efter?

Tobbe det var en vänlig själ som tabulerat alla köpbara ryggsäckar på en lista i storleksordning, tält och sovsäckar, görbra. Nu kan jag tyvärr inte hitta den längre.
Vet någon var den finns eller om den har försvunnit för gott?

Nej, den jag tänkte på var en stor tabell, baserad på storlek, vikt, mått, pris, tillverkare, distributör etc för varje slag, sovsäckar efter komfortsömntemp etc.
Den du hänvisade till var ju inom måttet 10 pound, de jag tänkte på var från några liter till de största.
Tält från bivys till expeditionsstorlek etc.
Någon som vet?

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 10 kommentarer
Du får väl göra en, det verkliga problemet är ju att modeller försvinner och företag oxså samt att nya tillkommer ständigt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips