Gissa position

avslutad210712

Gäst
Fick direkt känslan av att det var den bron men tyckte att den kändes för lång men efter att ha tittat på foton föll poletten ner. Kör en bro som troligen inte blir alltför långlivad.

Bilagor

• 20080709-132706-00-d5d.jpg
    20080709-132706-00-d5d.jpg
    1.4 MB · Visningar: 229

Aktuellt

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Gissar på att det är bron 4 km norr om Såmmarlappastugan. Den över bäcken som rinner från Slihtavágge. Hittade inget namn på bäcken.

avslutad210712

Gäst
Gissar på att det är bron 4 km norr om Såmmarlappastugan. Den över bäcken som rinner från Slihtavágge. Hittade inget namn på bäcken.

Nej jag hittade inte heller något namn på bäcken men svaret är helt rätt. Tittar man på kartan går parkgränsen i jokken en bit ovanför bron.

Nej jag hittade inte heller något namn på bäcken men svaret är helt rätt. Tittar man på kartan går parkgränsen i jokken en bit ovanför bron.
Ja, jag insåg efter att jag svarat, att din kommentar om bron på gränsen var en ledtråd till just det. :)

Vilka fjäll är det vi ser här? Det räcker med namnet på ett av dem för att jag ska ge rätt.
Gissa.JPG

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.