Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

avslutad210712

Gäst
Fick direkt känslan av att det var den bron men tyckte att den kändes för lång men efter att ha tittat på foton föll poletten ner. Kör en bro som troligen inte blir alltför långlivad.

Bilagor

• 20080709-132706-00-d5d.jpg
    20080709-132706-00-d5d.jpg
    1.4 MB · Visningar: 230

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Gissar på att det är bron 4 km norr om Såmmarlappastugan. Den över bäcken som rinner från Slihtavágge. Hittade inget namn på bäcken.

avslutad210712

Gäst
Gissar på att det är bron 4 km norr om Såmmarlappastugan. Den över bäcken som rinner från Slihtavágge. Hittade inget namn på bäcken.

Nej jag hittade inte heller något namn på bäcken men svaret är helt rätt. Tittar man på kartan går parkgränsen i jokken en bit ovanför bron.

Nej jag hittade inte heller något namn på bäcken men svaret är helt rätt. Tittar man på kartan går parkgränsen i jokken en bit ovanför bron.
Ja, jag insåg efter att jag svarat, att din kommentar om bron på gränsen var en ledtråd till just det. :)

Vilka fjäll är det vi ser här? Det räcker med namnet på ett av dem för att jag ska ge rätt.
Gissa.JPG

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.