Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Nej, inte den jokken heller. Jag inser att bilden inte ger mycket vägledning, men de flesta Sarekvandrare har vadat den här jokken någon eller några gånger. Dock inte här uppe, utan där nere.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
......här kommer det rätta svaret! Grattis till brunobrun! Bilden är tagen från hyllan där man gärna tältar före nedstigning eller efter uppstigning från Rapadalen. Ny bild!

Tackar! Den sista ledtråden hjälpte mycket...jag har såklart också passerat "där nere".

Man får allt ligga i om man ska ta sig hit från Ruopsokjåhkå på två dagar, men det kanske kan gå ;-)

Jag har inte riktigt tid att fixa en ny bildgåta just nu, hoppas nån annan är sugen.

Eftersom jag var näst närmast på förra bilden så fortsätter jag med en ny bild.
På vilket berg är jag uppe här?

Bilagor

• IMG_2554.jpg
    IMG_2554.jpg
    58.8 KB · Visningar: 391
Tack för bilden, det såg "knöligare" ut däruppe än jag föreställt mig.

Här kommer en ny topp att gissa på, vad heter den som är till höger i bild?

Bilagor

• IMG_3221.jpg
    IMG_3221.jpg
    247 KB · Visningar: 363

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.