Gissa position

Hej Henning K,

Jag är intresserad av att höra mer om dina vägval och erfarenheter om sträckan norr om Torneträsk.
För att inte störa denna tråd har jag skapat en ny tråd, http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=81985 , där jag hoppas på din beskrivning av färdväg samt dina synpunkter och erfarenheter, även av andra om fler önskar skriva.

Vänligen/Rickard

Senast ändrad:
Tydligen svårt, lite mer att titta på kan kanske hjälpa.

Calle

Bilagor

• IMGF_157.jpg
    IMGF_157.jpg
    63.6 KB · Visningar: 481
Vilket fjällväder! Blå himmel och kav lugnt. Men jag har ingen aning om var i fjällkedjan vi ska leta. Det får bli en chansning på området mellan Abisko och Stora Sjöfallet - Ritsem.

Vilket fjällväder! Blå himmel och kav lugnt. Men jag har ingen aning om var i fjällkedjan vi ska leta. Det får bli en chansning på området mellan Abisko och Stora Sjöfallet - Ritsem.

Ja, det var en fantastisk dag. Chansningen gick dock inte hem. Fjället är bekant men inte så välbesökt, dock ett fantastiskt fint område.
Som sagt, gräv lite bland Henning och Rickards inlägg...

Calle

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Ja, det ser väldigt likt ut. Haket på din bild trodde inte eleverna att vi skulle kunna passera, men det gick smidigare än man kan tro när man ser det på lite håll.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.