Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Tillbaka i civilisationen igen
Känner inte igen mig i fotot, men spontana känslan är att du har en kyrka bakom ryggen?
Avsaknaden av motorväg i kommunerna borde göra det lite enklare kan man tycka, men det verkar som att de flesta kommuner har (minst) en motorväg. Vi kan räkna bort alla Södertörnskommuner i alla fall. Även Nacka och Värmdö går bort. Så vi hamnar i norrort misstänker jag? Om jag nu inte helt feltolkar den ledtåden? Så för att ringa in området, och få fer ledtrådar blir min första gissning att vi är i en norr-förort.
Avsaknaden av motorväg i kommunerna borde göra det lite enklare kan man tycka, men det verkar som att de flesta kommuner har (minst) en motorväg. Vi kan räkna bort alla Södertörnskommuner i alla fall. Även Nacka och Värmdö går bort. Så vi hamnar i norrort misstänker jag? Om jag nu inte helt feltolkar den ledtåden? Så för att ringa in området, och få fer ledtrådar blir min första gissning att vi är i en norr-förort.
Ha! Det skulle jag tippa på också, särskilt som vi hört att ledtrådsgivaren varit i krokarna innan. Kul att vara norr om stan, men jag var ändå sen på att gissa.Jarlabankes bro
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg