De är väl mest ute och går!
Lyxlirare... så här tidigt på säsongen får man ju oftast inte till det annat är på helgerna..
De är väl mest ute och går!
Kanonsäckar heter det.
Hela den här diskussionen har förts 800 gånger innan, till trådskaparen kan jag rekommendera sökverktyget.
Sen undrar jag mer vad som hände med herrarna fjäderlätt. Var har de tagit vägen? Avdelningen lättpackning har ju i princip dött.
Du har lärt av din erfarenhet vilka kläder och utrustning du behöver på en vandring, din dotter har just börjat skaffa sig egen erfarenhet.
Nästa sak på önskelistan är en köksvåg så att jag kan väga utrustning. Jag tror det är lärorikt om inget annat.
Du tolkade rätt. Det gjorde smux ockå, vilket framgår av hans kloka kommentar (som jag tagit mig friheten att citera lite utförligare)Jag tolkade det som att det var samma mängd plagg som de la fram. I samma storlekar. Bara olika material/modeller.Du har lärt av din erfarenhet vilka kläder och utrustning du behöver på en vandring, din dotter har just börjat skaffa sig egen erfarenhet. (...) Erfarenhet kan inte köpas, den måste man själv bygga.