Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som har erfarenhet av denna? Helt ren utan allt extra. Ett kilo lättare än Kajka samtidigt som de påstår att klarar 35kg enligt deras hemsida. Vattentät utan regnskydd. Svindyr...
Har ganska bra förtroende för Exped som märke.
Gillar den rena designen och att totalvikten är bra i förhållande till bärförmågan.
Hittade en tysk recension där han gått halva "norge på langs" 2013 med denna säck. Han ska gå andra halvan 2015 och tänker använda samma säck =Bra betyg!
Kan rekommendera www.ultralightoutdoorgear.co.uk, 300£ inkl. frakt till Sverige.
Har vandrat två dagar med regn/snöblandat regn och "so far so good"!
Tysken som jag nämnde i tidigare inlägg sa att han gått i heldagsregn och att allt efteråt
var fortsatt snustorrt på insidan.
Så för tillfället så litar jag på vattentätheten.
Hittade en tysk recension där han gått halva "norge på langs" 2013 med denna säck. Han ska gå andra halvan 2015 och tänker använda samma säck =Bra betyg!.
Tysken som jag nämnde i tidigare inlägg sa att han gått i heldagsregn och att allt efteråt var fortsatt snustorrt på insidan.
Så för tillfället så litar jag på vattentätheten.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...