Efterlyses Stroppar alternativt ett Tips

Letade efter bagagestroppar, modell kortare med rostfri krok som jag hittade för något år sedan på Bauhaus, 10 -15 cm. Fanns på motsvarande båtprylsavdelning tror jag. Något kortare och passar perfekt på havskajaken och på ryggsäcken. Hittade inte nya nu så jag slänger med någon bild, annars blir det ett tips om någon vill det. Går ju att göra själv om man hittade krokarna någonstans också. Finns kanske på någon nätbutik? Hittar jag själv så postar jag en länk.

Bilagor

• 20140601_115043 - Copy.jpg
    20140601_115043 - Copy.jpg
    36.1 KB · Visningar: 1,245
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Jula

Letade efter bagagestroppar, modell kortare med rostfri krok som jag hittade för något år sedan på Bauhaus, 10 -15 cm. Fanns på motsvarande båtprylsavdelning tror jag. Något kortare och passar perfekt på havskajaken och på ryggsäcken. Hittade inte nya nu så jag slänger med någon bild, annars blir det ett tips om någon vill det. Går ju att göra själv om man hittade krokarna någonstans också. Finns kanske på någon nätbutik? Hittar jag själv så postar jag en länk.

Prova jula, ligger i ett rör och man köper ett gäng.

Stropp

Tack för tipsen, som ni kanske såg är den här modellen mycket kortare och mindre än de
man normalt hittar i handeln. Får leta vidare tror jag.

brukar det inte finnas vid bil-avdelningar av någon anledning?
om dem du hittar är för långa så kan ju ju alltid knyta av dom lite :)

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.