Efterlyses Stroppar alternativt ett Tips

Letade efter bagagestroppar, modell kortare med rostfri krok som jag hittade för något år sedan på Bauhaus, 10 -15 cm. Fanns på motsvarande båtprylsavdelning tror jag. Något kortare och passar perfekt på havskajaken och på ryggsäcken. Hittade inte nya nu så jag slänger med någon bild, annars blir det ett tips om någon vill det. Går ju att göra själv om man hittade krokarna någonstans också. Finns kanske på någon nätbutik? Hittar jag själv så postar jag en länk.
 

Bilagor

  • 20140601_115043 - Copy.jpg
    20140601_115043 - Copy.jpg
    36.1 KB · Visningar: 1,148
Jula

Letade efter bagagestroppar, modell kortare med rostfri krok som jag hittade för något år sedan på Bauhaus, 10 -15 cm. Fanns på motsvarande båtprylsavdelning tror jag. Något kortare och passar perfekt på havskajaken och på ryggsäcken. Hittade inte nya nu så jag slänger med någon bild, annars blir det ett tips om någon vill det. Går ju att göra själv om man hittade krokarna någonstans också. Finns kanske på någon nätbutik? Hittar jag själv så postar jag en länk.

Prova jula, ligger i ett rör och man köper ett gäng.
 
Stropp

Tack för tipsen, som ni kanske såg är den här modellen mycket kortare och mindre än de
man normalt hittar i handeln. Får leta vidare tror jag.
 
brukar det inte finnas vid bil-avdelningar av någon anledning?
om dem du hittar är för långa så kan ju ju alltid knyta av dom lite :)
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.