öringen; sa:Haha bra försök![]()
takkar, för att du hållt samtalet på rätt nivå nu när jag inte haft tid att styra upp tokfransarna...
öringen; sa:Haha bra försök![]()
-PaTRiC-; sa:öringen; sa:Haha bra försök![]()
takkar, för att du hållt samtalet på rätt nivå nu när jag inte haft tid att styra upp tokfransarna...
Patric, du är för rolig. Ett sånt inlägg från dig var precis vad som behövdes för att göra denna diskussion komplett.-PaTRiC-; sa:öringen; sa:Haha bra försök![]()
öringen; sa:-PaTRiC-; sa:öringen; sa:Haha bra försök![]()
Ingen fara, fast nu orkar jag inte mer...![]()
crazy; sa:Letar efter ett par vattentäta byxor till skillnad från förra tråden jag skapade.
Kriterier:
Fickor med dragkedja
Mycket välventilerade membran typ eVENT och med dragkedja för ytterligare ventilation.
Vida, speciellt i grenen (fjälrävens byxor är perfekta vad gällande passform)
Mörk färg som döljer smuts
Hållbara, gärna extra förstärkningar knän, bak och vid fötterna.
Finns det något alternativ?
joask202; sa:Lundhags Rocketeer pants görs i Event och verkar snarlika K-musens Megin så när som på ventilationsöppningar längs låren och att det endast finns en benficka.
http://www.lundhags.se/asptest/articleprint.asp?ID=01157
Verkar dock som det finns ont om omdömmen om Lunhags membranplagg i allmänhet och om Rocketeer i synnerhet.
Mer än ok. De är väldigt bra. Inga dragkedjor i byxbenen dock. Svårt att komma till skott?;-)crazy; sa:.....
Norrona Dovre verkar också ok.
[Ändrat av crazy 2006-03-14 kl 22:00]