Bra ryggsäck för små sarekturer?

Hej,

Jag tittar lite på ryggsäcken MT900 UL (Decathlon-Forclaz). Är det nån här med den här ryggsäcken?

Jag är lite tveksam vilken ryggsäck jag måste köpa. Budget är lite mindre än 2000 kr.
Tack!
Jonathan

Hej,

Jag tittar lite på ryggsäcken MT900 UL (Decathlon-Forclaz). Är det nån här med den här ryggsäcken?

Jag är lite tveksam vilken ryggsäck jag måste köpa. Budget är lite mindre än 2000 kr.
Tack!
Jonathan
Det finns olika saker som vi kollar efter i en ryggsäck, därför har jag flera för olika ändamål. Men jag tror det blir lättare att hjälpa dig om du är mer specifik om vad du söker i en ryggsäck.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

avslutat260323

Avslutat
Den finns inte att köpa i sverige längre eftersom Decathlon lagt ner här. Du får nog importera eller köpa second hand, men det kansek du har koll på. Ser dock fin ut på bilderna. Tror jag kollat in den förut.

Storleken ska ju va så stor att du får plats med det du ska ta med.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Decathlon/Forclaz brukar vara kvalitativa, och säcken ser ju allmänt trevlig ut.
Påminner starkt om en Osprey exos, men ser ut att ha bättre funktioner (fickor på avbärarbältet t.ex.).

Är nog en bra säck!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.