Jag tycker om att ha med naturgodis med yogurt. De känns energirika och smälter inte bort riktigt lika snabbt som en chokladkaka.
Bästa snacks vid vandring?
- Trådstartare grodanbolle
- Start datum
Jag lutar mer och mer åt att skippa snax helt å hållet. Jag kör rejält med mat i stället; en stadig frukost (utan bröd, som jag också rationaliserat bort) och frystorkat till lunch och middag. Det står jag mig på fint, och är nöjd med enbart vatten mellan målen. (Däremot tycker jag det kan vara smaskigt att ha något att gnaska på under lång kvällar i tältet, men det är mer en mysfråga.)
Per
Så gör vi redan, möjligen att det ibland nallas en kaka eller två ur kvällsmysransonen![]()
vi är ju bara ute och går. Ät ordentligt 2 mål mat samt nåt mellanmål. Ta det som är gott, stirra er inte blinda på kaloriförteckningen på "barförpackningarna" se bara till att få i er nåt, det behöver inte vara svårare än så !!
Junioren
Jag lutar mer och mer åt att skippa snax helt å hållet. Jag kör rejält med mat i stället; en stadig frukost (utan bröd, som jag också rationaliserat bort) och frystorkat till lunch och middag. Det står jag mig på fint, och är nöjd med enbart vatten mellan målen. (Däremot tycker jag det kan vara smaskigt att ha något att gnaska på under lång kvällar i tältet, men det är mer en mysfråga.)
Per