Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När jag kollar på bilder och klickar för att förstora dom så får jag ibland med någon annons i bilden, upplever detta med både Firefox och IE. Måste jag bli betalande medlem för att slippa detta?
/Patrik
Det är 300x300 Citroen annonsen som lägger sig fel ? Eller är det Nissan annonsen oxå ?
Det är inget vi gjort medvetet, vet inte om Clindh kan få annonserna att stanna kvar i bakgrunden.
(Som betalande kan man stänga av annonser, då lär dom ju inte ligga ivägen)
Kanske är dags att betala en tvåhundring för att slippa annonserna då, för det verkar som att det inte räcker med att vara bronsmedlem för att slippa ha en citroën i bilden!?
/Patrik
Jag är osäker på om Citroen annonsen går att stänga av, 728x90 högst upp och 300x300 på förstasidan vet jag att dom räknas som stora och går att stänga av.
Jag är osäker på om Citroen annonsen går att stänga av, 728x90 högst upp och 300x300 på förstasidan vet jag att dom räknas som stora och går att stänga av.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...