Här finns vandringar jag gjort i Sverige. Jag bor i Stockholm och vandrar gärna i de svenska fjällen.

Jag älskar fjällen och försöker fjällvandra regelbundet. Mina fötter gillar obanat...pga Mortons neurom.

Användarnamn: Totteman

Intressen: Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Långfärdsskridsko, Litteratur, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, Orientering, Allt som tar tid och utmanar...

2023-02-21

29 juli - Västra Bunnerstöten

Jag blåste aldrig upp liggunderlaget inför natten. Det funkade rätt bra ändå. När jag vaknade, strax före kl 04.30 så var allt lugnt. Jag stack ut huvudet och mötte den tidiga morgonen. Synen var härlig. Jag var tvungen att gå ut och möta detta.

2023-02-16

28 juli – till Östra Bunnertjärnen

Jag vaknade sent. Det var riktigt skönt att få sova ut. Jag hade blåst upp liggunderlaget två gånger under natten, och jag funderade på om det hade gjort sitt nu.

Det hade blåst och regnat lite under natten. Kanske därför jag sovit så gott.

2023-02-12

27 juli – obanat och nya planen

Natten i Stensdalsstugorna var bra. Jag sov inomhus medan det var busväder ute. Det var helt klart ett bra beslut att inte fortsätta igår. Ibland får man göra det som är enkelt, skönt och bekvämt.

Jag hade fortfarande inte planen för den fortsatta vandringen klar för mig.