Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 928 Nästa Sista
Kycklingleden är en annan led i Grums Kommun men den ligger i Liljedal. Denna leden är lite kortare än Sävsjöleden men den är mer krävande, och en ...
jazzys äventyr
Sävsjöleden denna pärla i Grums kommun. Efter avslutat jobbpass passade jag på att gå Sävsjöleden. Jag har velat gå denna led länge och nu hade jag ... 2 kommentarer
En notis om livets alla lärdomar. Övermod. Överskattning av min egen kapacitet. Det har ställt till problem genom åren. Senast 2022. Inför förberedelserna för att korsa Grönland från väst till öst, ... 1 kommentar
Mikael Strandberg
Det ytlovade vädret för dagen var vindstilla sen medvind och regn så jag var lite seg i starten. Men så länge jag inte har motvind eller mycket ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Trots att gårdagens väder var bättre  än prognos anbefallade yr mig att ligga still.  Men jag låg bra i lä och vädret vart bättre än ytlovat så det ...
Sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 928 Nästa Sista

1606 visningar (4v)
1151 visningar (4v)
813 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.