Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 915 Nästa Sista
22.6. Genomsvettig och impregnerad med myggspray sitter jag här på berghällen alldeles norr om bryggan. Klockan är lite över midnatt. Tältet är ... 1 kommentar
Naturdagbok
Nu har jag paddlat 1000 km på ca 1 månad (och ska väl upp i ca 5600 km) så lite efter i schemat.  Men alla negativa tankar om tidigt avslut dagen ... 4 kommentarer
Sverige-Norge runt
Det blev en kortare dag då det blåste 7 m/s motvind utan mycket skydd. Passagen utanför fågelskyddet var seg, tyckte saker aldrig kom närmare.  I ... 1 kommentar
Denna dag började i dimma (med sikt) och lite vågor och vind från Ölands hållet.  Så sikte på ölandsbron och så passerades Kalmar En kajaktist ...
Det blåste mindre idag, till och med vindstilla på morgonen, så det blev lite distans på 54 km.  Till lunchen hade jag spannat in en fin sandstrand ... 2 kommentarer
Sverige-Norge runt
Sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 915 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

5314 visningar (4v)
2029 visningar (4v)
1656 visningar (4v)
1263 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.