Tack! Var hittar man lättast dessa och hur ser de ut? Även, hur tunga/otympliga är de jämfört med konventionella 220/430g tuber?
Närmaste järnaffär kan beställa hem från sin grosist Toolstore.
Tack! Var hittar man lättast dessa och hur ser de ut? Även, hur tunga/otympliga är de jämfört med konventionella 220/430g tuber?
För att få lite bättre drag i köket (Primus OmniFuel med Eta-gryta) ställer användaren gasbehållaren uppe på locket för att försiktigt värma den (helt okej).
Niklas Lagström | Produktchef | Primus AB
PS. Behöver jag nämna att köket fortfarande fungerar??DS.
Tack för det skrivna! Kan passa på och fråga om ni på Primus har några flaskor som tåg kyla bättre, med högre propanhalt? Det är ju tydligt efterfrågat, så kanske något att sätta delfokus på?
Är det rätt uppfattat att ni rekommenderar att ställa gasbehållaren på grytlocket så länge den inte är återfylld? Hur stor diameter måste grytan ha för att de skall vara safe? Jag har hittils inte vågat göra det själv.
Jag kollade med några lokala butiker vad en flaska Sievert 2208 skulle kosta. Den ena ville ha 200 kr inkl moms och den andra ville ha 225 kr inkl moms.
/Niklas
Priset verkar nästan halverats sen i våras. Nu ville de endast ha 117 kr/burk, varför jag beställde hem 2 testburkar. Får dem troligtvis på tisdag.
/Niklas