Vet du nåt om nevada diamond peak

Jag har köpt en Nevada Diamond Peak(24 växlar, Shimano XT-RC växlar och bromsar), och vill veta så mycket det går om den.

Jag vet inte så mycket om den. Skulle vilja veta vad den kostar ny.
Jag vill sälja skoclipsen (Ellgo WPD-800)
Någon som är intresserad?
Tacksam för info om cykeln.

Mvh Wahlund

Hittar inget...

Sökte på mtbr.com och hittade lite diamond. Dessvärre var alla äldre cyklar, från -98 eller -99 och ingen som passade med det namnat du skrivit.

Hittade väldigt lite på nätet med (men jag sökte inte så mycket). Gå till Google och sök, men se till att få bort alla "ski resorts" som kommer upp :)

Lycka till i ditt sökande.

/Mattias

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Nevada MTB

Tack för svar. Växlarna heter STX-RC och inte XT-RC (kanske var därför det blev begränsat antal träffar)men jag skall söka på google.

Okänt ursprung

Jag har hittat mycket om växel- och bromsar hos Shimano (STX-RC). Alla detaljer på cykeln är från Shimanos STX-RCserie. Cykeln däremot är det H-e svårt att hitta nånting om. Har inte ens hittat en sida med Nevadacyklar som har liknande utstyrsel.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.