Filmen heter Frozen (inte Disney-filmen alltså)
![]()
Frozen (2010 film) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Om den bygger på sann historia vet jag inte men det är en klassiskt dålig B-film i alla fall.
Den här filmen bygger inte på en sann historia.
Filmen heter Frozen (inte Disney-filmen alltså)
![]()
Frozen (2010 film) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Om den bygger på sann historia vet jag inte men det är en klassiskt dålig B-film i alla fall.
Senast en människa allvarligt skadats eller dödats av frigående varg i Sverige var på 1800-talet.
Myggor är en betydligt större risk än varg när man är ute i skogen, för att inte tala om fästingar som dödar människor varje år.
travelhacker.se
Senast en människa allvarligt skadats eller dödats av frigående varg i Sverige var på 1800-talet.
Myggor är en betydligt större risk än varg när man är ute i skogen, för att inte tala om fästingar som dödar människor varje år.
Vargar är jättefarliga. Tur att vi har våra modiga jägare så att man vågar ge sig ut.
Rösta inte på MP så löser sig problemet som det tidigare gjort sedan kan man sända en varg attack på tex älg på bästa sändnings tid någon vecka före nästa val,
Ja fyffan vad naturen är vidrig! Tar vi bara i litet till så ska vi nog lyckas att helt avskaffa den.Sant, dom som är Vargkramare har nog ingen aning om vilken död en vuxen Älg går tillmötes när Vargarna tar den....jag har sett "brottsplatsen" och stackars sate säger jag bara.
Ja fyffan vad naturen är vidrig! Tar vi bara i litet till så ska vi nog lyckas att helt avskaffa den.